En Service & Driftsaftale er ideel for dig, der allerede har en infrastrukturløsning hos os. Har du måske en Cloud Server eller et virtuelt datacenter? Uanset hvad, så står vi for infrastrukturen, så du slipper for det.
Service & Driftsaftale er en løsning, der tager sig af både infrastrukturen og den daglige drift af dine IT-systemer.
Denne aftale giver din virksomhed adgang til professionel support og løbende overvågning af din infrastruktur, så du kan fokusere på din kerneforretning. Vi håndterer alt fra servere til netværk, sikkerhed og opdateringer, hvilket sikrer høj driftssikkerhed, minimal nedetid og skalerbarhed, der kan tilpasses virksomhedens behov.
Med en Service & Driftsaftale får du ikke kun teknisk support, men også proaktiv vedligeholdelse og optimering, der holder din IT-struktur stabil og effektiv.
Få ro i sindet og mere tid til din kerneforretning – vi håndterer den daglige drift for dig.
Vælg mellem tre forskellige driftspakker – om du har brug for hjælp til det grundlæggende eller det hele, er op til dig.
Har du brug for hjælp til serverbackup og firewall-administration? Det tager vi gerne ansvaret for.
Pålidelig drift, reducerer nedetid og giver adgang til ekspertise, så du kan fokusere på din kerneforretning.
Med adgang til vagttelefonen besvarer vi opkald og løser dine driftsproblemer med det samme, også uden for normal åbningstid. Vær opmærksom på, at vagttelefonen kun er til kritiske serverfejl, ikke til almindelige supporthenvendelser.
Lad vores Network Operation Center (NOC) overvåge din server. NOC'en håndterer alarmer og følger de aftalte instruktioner. Vi sikrer, at din server er online, og reagerer omgående, hvis en alarm opstår.
Vi installerer og konfigurerer din server baseret på dine specifikationer. Bestiller du for eksempel en Windows Server, sikrer vi, at alt er opsat efter vores retningslinjer og best practices, så du kan logge ind på en server, der er klar til drift.
"Overlad ansvaret til os, hvis dit operativsystem (OS) eller server går ned. Vi håndterer fejlsøgning, reparation og sørger for, at dit OS altid er opdateret og patched. Bemærk: Hvis der er behov for andre procedurer end grundlæggende fejlsøgning og genstart af OS, skal du vælge vores omfattende driftspakke, Fuld drift.
Ønsker du maksimal sikkerhed og bekvemmelighed med din antivirus? Lad os stå for driften. Ved at tilkøbe vores antivirusklient, sørger vi for installation på din server og reagerer hurtigt på alarmer, samtidig med at vi holder dig opdateret. Vi hjælper med at konfigurere en sikker antiviruspolitik og sikrer, at klienten altid er opdateret med den nyeste, testede version.
Har du brug for hjælp til dine backuprutiner? Med vores backupdrift udarbejder vi en strategi baseret på dine behov og krav og implementerer den efter best practice. Vi overvåger løbende dine backuprapporter og håndterer eventuelle fejl, der måtte opstå. Bemærk, at restore og restore-test ikke er inkluderet i servicen.
Overlad driften af din Windows Middleware til os, så du og dine kolleger kan fokusere på arbejdet. Vi overvåger din middleware baseret på best practice og tager ansvar for at drifte tjenester som Exchange, Microsoft IIS, Microsoft services (Active Directory, DNS, DHCP m.m.), Microsoft Remote Desktop Services, SQL (Express, Standard og Single Instance), SQL (Standard, Enterprise - Cluster/AlwaysOn), Citrix Virtual Apps & Desktops samt Citrix PVS med faste procedurebeskrivelser.
Overlad driften af din Linux Middleware til os, så du og dine kolleger kan fokusere på arbejdet. Vi overvåger din middleware baseret på best practice og tager ansvar for at drifte tjenester som Apache, Nginx, HAProxy, PHP(-FPM), MySQL/MariaDB/Percona Server, Redis, Memcached, Varnish og Plesk kontrolpanel, alt sammen med faste procedurebeskrivelser.
Har du applikationer, som du ønsker hjælp til at drifte? Lad os tage ansvar for en del af det. I tæt samarbejde med applikationsejeren (fx NAV, AX eller en egenudviklet applikation) fastlægger vi de nødvendige procedurer, hvordan de udføres, og de målepunkter, vi følger. På den måde ved vi præcist, hvem der gør hvad, hvis der opstår problemer. Det kan for eksempel være URL-checks eller overvågning af specifikke services. Selvom vi ikke tager direkte ansvar for applikationens oppetid, sørger vi for at udføre og automatisere de aftalte procedurer for at sikre optimal oppetid.
Lad os assistere med din identity management. Vi hjælper med at oprette og fjerne brugere i dit lokale Active Directory og/eller Azure Active Directory. Vi tilbyder også hjælp til brugeroprettelse på dine Linux-servere.
Ønsker du klarhed over, hvem der har ansvaret for hver server og hvert system? Lad os i fællesskab udarbejde en drifts- og procedurehåndbog. Vi står for at oprette og vedligeholde håndbogen, samt håndtere alle tilhørende processer. Hvis der f.eks. er specifikke servere, der ikke må genstartes, sørger vi for at dokumentere det i håndbogen.
Har du brug for hjælp til at optælle og rapportere dine licenser til Microsofts Service Provider License Agreement (SPLA)-program? Vi assisterer gerne med dette, herunder optælling af Remote Desktop SAL- og SQL Server-licenser. Vi kan også hjælpe med licensoptælling af Citrix som en del af aftalen.
Vi tilknytter et dedikeret team til dig og din løsning, som bliver godt bekendt med både dig og dit setup. Hvis du har brug for sparring eller rådgivning om, hvordan du optimerer dit IT-miljø, er du altid velkommen til at kontakte os.
Vi tager en snak om jeres nuværende situation og samarbejder om at finde den bedste løsning for jeres virksomhed.
Vi sammensætter de rette aftaler, rammer og procedurer for jeres service- og driftsaftale.
Med denne aftale er jeres infrastruktur og driften af den i trygge rammer, og I kan i stedet rette jeres fokus på jeres kerneværdier.
Find svaret lige her
En Service- og Driftsaftale er en omfattende løsning, der sikrer, at din virksomheds IT-infrastruktur kører optimalt og problemfrit. Aftalen giver dig adgang til ekspertise og support, der håndterer både driften og vedligeholdelsen af dine servere, netværk og applikationer.
Vi skræddersyr aftalen til dine specifikke behov, og sikrer, at alle systemer er opdaterede, overvågede og beskyttede mod potentielle trusler.
Med en Service- og Driftsaftale kan du få proaktiv overvågning, sikkerhedspatches, backupstyring og teknisk support – alt sammen med målet om at minimere nedetid og sikre høj driftssikkerhed.
Det betyder, at du kan fokusere på at udvikle din forretning, mens vi tager os af infrastrukturen. Vi tilbyder fleksible løsninger, så du kun betaler for den support og drift, du reelt har behov for.
En Service- og Driftsaftale er perfekt for dig, der allerede benytter vores infrastrukturløsning. Din samlede løsning kan omfatte én eller flere af følgende produkter:
Vi er klar til at besvare dine spørgsmål. Lad os tage en uforpligtende samtale.
Hos Webcenter er vi din pålidelige partner i at realisere dine IT-mål. Med skræddersyede løsninger inden for IT-sikkerhed, webdesign, IT-infrastruktur, mailtjenester, marketing og freelancerydelser, hjælper vi med at optimere din virksomheds IT-struktur og fremtidige vækst. – Kontakt os i dag!
Her kan i finde vores udvalg af services til udvikling af jeres virksomhed. Kontakt os for en uforpligtende dialog.
Mangler i en mailløsning til jeres virksomhed? Vi har forskelligt udvalg efter jeres behov. Kontakt os for uforpligtende dialog.
Mangler i hosting eller en infrastrukturløsning til jeres virksomhed? Kontakt os for en uforpligtende dialog.
Mangler i en effektiv sikkerhedsløsning til jeres virksomhed? Kontakt os for en uforpligtende dialog.
Mangler i en løsning indenfor microsoft til jeres virksomhed? Vi har forskelligt udvalg. Kontakt os for uforpligtende dialog.
Mangler i en freelancer til en bestemt opgave? Få en professionel freelancer.
* Skal udfyldes
* Skal udfyldes
* Skal udfyldes
* Skal udfyldes
* Skal udfyldes
Vi kontakter dig snarest.
Vi spammer ikke! Læs mere i vores privatlivspolitik