Er du træt af at noget af din fortjeneste fra dine online ordrer, skal gå til andre end dig selv? Vi har et alternativ klar til din virksomhed. Du kan fortsat tage imod online bestillinger fra dine kunder. Forskellen er blot, at det sker fra din egen webshop, og du beholder alt indtjening. Det koster blot en fast lav månedlig pris.
Din webshop udvikles i wordpress og woocommerce, som vil være brugervenligt for både dig og dine kunder.
Vi er klar til at hjælpe dig, hvis du oplever problemer med din webshop. Du skal ikke bekymre dig omkring opdateringer og vedligeholdelse.
Inkluderet i dit abonnement er gratis hosting og domæne. Du skal derfor ikke bekymre dig om installation og opsætning.
Du kan få implementeret mange forskellige betalingsmuligheder. F.eks. kontant betaling, kortbetaling og mobilpay.
Denne løsning giver dig muligheden for at servicere dine kunder med online bestilling. Du skal ikke foretage dig noget teknisk. Vi sætter alt op for dig.
Et online takeaway system er en nødvendighed i dag, da mange bestillinger foretages på denne måde. Du får derfor et brugervenligt system, hvor dine kunder nemt og enkelt kan bestille fra dit menukort. Dine medarbejdere vil nemt kunne se ordrene med den inkluderede automatiske ordre printer.
Kigger du på vores webshop demo får du et godt indblik i, hvad denne webshop indeholder. Både i forhold til design og funktionalitet.
Abonnementet koster 3599 kr i oprettelse og herefter 499kr pr måned.
Nej, du kan frit opsige dit abonnement som vil udløbe sidste dag i abonnementsperioden. Herefter vil din webshop blive deaktiveret, og efter 30 dage slettes denne.
Din nye webshop vil selvfølgelig leve op til de gældende regler indenfor GDPR. Her installerer vi et cookie plugin og opretter de nødvendige sider. Inkluderet i prisen!
Din webshop udvikles i wordpress og woocommerce, som vil være brugervenligt for både dig og dine kunder.
Vi er klar til at hjælpe dig, hvis du oplever problemer med din webshop. Du skal ikke bekymre dig omkring opdateringer og vedligeholdelse.
Inkluderet i dit abonnement er gratis hosting og domæne. Du skal derfor ikke bekymre dig om installation og opsætning.
Du kan få implementeret mange forskellige betalingsmuligheder. F.eks. kontant betaling, kortbetaling og mobilpay.
Din kunder kan nemt og enkelt finde det, de søger på bestillingssiden. Her kan du fremvise dit menukort, som du ønsker det med forskellige filtreringsmuligheder.
Når dine kunder har færdiggjort deres ordre, videresendes de til betalingssiden. Her har de mulighed for at vælge levering eller takeaway, drikkepenge og se deres komplette ordre. Denne kan tilpasses efter egne ønsker.
Når din webshop er sat op og det hele er klar, kan du tilkøbe forskelligt marketing materiale til at promovere din nye webshop. Bl.a. QR-kode, klistermærker til dine ordre og din butik samt seo.
Du modtager en printer, hvor din ordre automatisk printes, efter din kunde har placeret en ordre. Nemt og enkelt for dine medarbejdere.
Du har et overblik over alle ordre i administrationen. Dine kunder kan også tilgå deres ordre på deres konto i webshoppen eller mail.
Send sms eller email notifikationer til dine kunder. F.eks. når ordren er påbegyndt eller når den er på vej til kunden.
Opret kundelogin og lad dine kunder se deres ordre og hurtigt lave en ny ordre næste gang. Giv dine mest loyale kunder medlemsrabatter.
Foretag kampagne salg, f.eks. på bestemte dage eller tidspunkter helt automatisk. Sæt dato og promovere kampagnen på din webshop eller på sociale medier.
Modtag drikkepenge, promovere ekstra tilbehør i kurven f.eks. drikkevarer. Sæt åbningstider og leveringstider. Inkludere levering og takeaway.
En webshop kan give dig forskellige muligheder for at tiltrække nye kunder og markedsføring.
Efter din bestilling tager vi en snak med dig omkring din nuværende situation og ønsker.
Med udgangspunkt i bestillingen og samtalen med dig, udvikler vi en prototype, hvor du kan komme med feedback.
Når du har godkendt prototypen, begynder vi udviklingen af webshoppen. En proces som du kan følge hele vejen.
Når webshoppen er testet og færdigudviklet modtager du din printer. Du får herefter oplæring og kan nu tage imod online bestillinger.
Prisen for dette takeaway system er 3599 kr i oprettelse og herefter 499 kr pr måned. Du kan også tilkøbe pakkeløsninger. Ingen binding.
Alle priser er ekskl moms.
Find svaret lige her
Du får i denne løsning en komplet webshop til at modtage online bestillinger. Inkluderet er også en ordre printer, som automatisk printer dine ordre til dig og dine medarbejdere, gratis hosting+domæne og fuld support
Med et online takeaway system kan du give dine kunder muligheden for online bestilling på samme måde som andre bestillingsplatforme. Forskellen er blot, at alt fortjeneste lander hos dig.
Nej, så længe dit medlemskab er aktivt, vil din webshop også være aktivt. Når du opsiger dit abonnement vil din webshop blive deaktiveret og slettes efter 30 dage. Ønsker du i stedet din egen webshop løsning, kan du se denne case.
Ja, vi administrerer det hele for dig. Har du et domæne i forvejen, som du ønsker at anvende, skal dette overflyttes til os. Opsiger du dit abonnement, vil du selvfølgelig modtage dit domæne igen, hvis dette ønskes.
Ja, du har fuld support. Vi står for opdatering og vedligeholdelse, samt hvis du skulle opleve problemer med din webshop. Supporten inkluderer ikke udvikling af ny funktionalitet. Supporten vil stoppe, når du opsiger abonnementet.
Nej, du kan frit opsige dit abonnement som vil udløbe sidste dag i abonnementsperioden. Herefter vil din webshop blive deaktiveret, og efter 30 dage slettes denne.
I dit abonnement får du en ordre printer inkluderet. Printeren kan både fungere med wifi eller internetkabel. Den printer i høj hastighed, stort set efter ordren er placeret. Du kan både anvende almindeligt label papir eller klistret papir, som nemt kan tages af uden, at det ødelægges.
Du får 5 normal labels ruller og 1 rulle klistret label inkluderet ved bestilling. Klistret label er genanvendeligt og kan tages af og sættes på igen uden, at det ødelægges. Prisen for labels er:
Du betaler oprettelsen på 3599 kr, hvorefter det hele sættes op. Du opkræves herefter 999kr hver måned begyndende fra den dag din webshop er færdig og aktiv.
Du kan betale med kreditkort igennem stripe eller bankoverførsel.
Vi er klar til at besvare dine spørgsmål. Lad os tage en uforpligtende samtale.
Webcenter er et web- og marketingbureau. Vi har et bredt udvalg af services, som kan hjælpe med at udvikle en virksomhed. Vi kan både hjælpe dig, hvis du er nystartet eller en etableret virksomhed.
Her kan du finde vores udvalg af services til udvikling af din virksomhed.
Her kan du finde vores udvalg af supportydelser og få en fast aftale.
Mangler du en freelancer til en bestemt opgave? Få en professionel freelancer til en billig timepris.